Вервайте на квото си искате. Не ми се спори.
Просто за сведение:
Баланс-машината се ориентира по централния отвор за оста на въртене на колелото, а на автомобила то се върти около центъра на окръжността, по която са наредени центровете на отворите за болтовете. Следователно се очаква тези две точки да съвпадат с голяма точност. Това съвпадение на центровете трябва да се запази, или джантата да се балансира като такава без централен отвор. Това второто е доста скъпо и малко работилници го могат.
ПП И още нещо - не случайно има точно определен ред на стягане на болтовете на джантата.
Просто за сведение:
Баланс-машината се ориентира по централния отвор за оста на въртене на колелото, а на автомобила то се върти около центъра на окръжността, по която са наредени центровете на отворите за болтовете. Следователно се очаква тези две точки да съвпадат с голяма точност. Това съвпадение на центровете трябва да се запази, или джантата да се балансира като такава без централен отвор. Това второто е доста скъпо и малко работилници го могат.
ПП И още нещо - не случайно има точно определен ред на стягане на болтовете на джантата.

Comment